Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Last edited by Krim420; 23 February 2011, 13:16. Reden: moderator oproep: )

Comment

Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

je kunt zelf je eerste post wijzigen zoveel je wil
      en idd karton in een kast, samen met vochtigheid en eletriek, moet je nu zelf toch wel kunnen de rest aanvullen? wat dacht je van metaal ofzo, of zelfs hout als je niet anders kan, maar karton.....

Comment

Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

Kheb men topic titel aangepast maar hij staat nog steeds onder het originele tekstje

Comment

Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

Titel aangepast naar Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

Comment

Huh? Karton?
            Toen ik dit woord voorbij zag komen moest ik even goed gaan lezen en kijken.
            Doe dat niet!!! Karton gaat zeker binnen 10 weken met een LV van gemiddeld 60 % de boel flink in de war brengen. En dan heb ik het ook over je onder/boven buren.
            Gebruik gewoon hout als je niet moeilijk wilt gaan doen.
            Tenzij je er 24 uur per dag bij aanwezig wilt zijn om de boel in de gaten te houden. En het op tijd kan uitzetten mocht het zover komen...

Comment

Hay,

Kheb dan uiteindelijk toch besloten om het karton te vervangen door rvs en het met een poptang vast te maken aan de case.

Das werk voor vanavond/morgen.

Eerst een update:
              Beide zaadjes zijn gisteren de grond in gegaan, de Lowryder 's ochtends en de AKauto s'avonds.

Lampen staan op een afstand van 7 cm - 8 cm van de 2 potjes.
              Temperatuur: schommelt rond de 27-30. Luchtvochtigheid is 52%.

Ze zijn nog niet boven komen piepen maar als da zo is dan is het picture time .

Comment

hehe ziet er knap uit. Buiten het karton natuurlijk. Uw karton gaat zowieso vochtig beginnen worden en losweken. idd geen ideale situatie maar als het karton weg is gaat het wel deftig zijn.

Werkt mijn metertje goed :p hehe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krim420 View Post
                  Hay,

Kheb dan uiteindelijk toch besloten om het karton te vervangen door rvs en het met een poptang vast te maken aan de case.
                  Nice goed bezig, ik heb een veel beter gevoel bij rvs dan karton hehe
                  Ben benieuwd naar de eerste pics van je plantjes

~mito
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ik heb zitten zoeken achter PVC plaat in de Brico maar dat hadden ze daar niet. Kheb dan wel een revettetang/poptang gekocht voor moest ik wat pvc kunnen bemachtigen, het op deze manier vast te maken aan mijn casewand.

Hoe heb jij je lampen gemonteerd Wooffie?

btw, je metertje doet het perfect. Zou ik hem nog een weekje mogen gebruiken todat men plantje wat stabiel aan het groeien is .

Ik denk dat mijn karton het toch wel nog een aantal weken volhoud. Maar voor de zekerheid zal ik tegen maandag toch wel een oplossing gevonden hebben. Hopelijk is het dan niet te laat. .

Ik controleer ook wel meermaals per dag de vochtigheid van het karton (waar er nog niets aan verranderd is).

Ik zie trouwens mijn AKauto al wat piepen, morgen avond zal ie al zichtbaar zijn denk ik.

De lowryder heb ik wat dieper gestoken dus tzal wel wat langer duren van deze.

Comment

Misschien rare vraag maar die lampfittingen die hebben twee gaatjes links en rechts. Deze zijn bedoeld om daar een schroefje in te draaien en zo die fitting vast te zetten. Dus ik begrijp niet goed dat je zit te plakken op karton en zo. Waarom boor je niet twee gaatjes in je case en bevestigd de fitting dan met wee boutjes en moertjes. Je zou ook kunnen boren en er een parker indraaien (zelf tappende schroef voor in metaal)

Comment

ik kies altijd voor de moeilijkste weg

Kga vanavond een gat boren en die lampen er invijzen .

Comment

Attached Files

Comment

zo snel zullen ze nu nog wel niet groeien..

Comment

Voor de karton-haters:

Karton is weg en heb ze nu gewoon met moeren door de case vastgezet. Ziet er veel beter uit op die manier en nu kan ik tenminste met een gerust hart voor 2 dagen weg .

Comment

Hehe idd ik heb het gedaan zoals monty zei. Met 2 boutjes en 2 moertjes direct op de case. Vond het al raar dat je het zo niet gedaan had .

Grtz

Cva ze voor da meterke, brengt da ma is terug als ge der mee klaar zijt ofzo. Sni dringend

Comment

Bezig...
                                X